سرخط خبرها

آمار تغییر جنسیت در کشور | بیشترین پرونده‌ها مربوط به زنان یا مردان؟

  • کد خبر: ۴۵۳۷۲
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
آمار تغییر جنسیت در کشور | بیشترین پرونده‌ها مربوط به زنان یا مردان؟
رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: سال گذشته ۵۸۰ پرونده تغییر جنسیت داشتیم.
به گزارش شهرآرانیوز، رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: سال گذشته ۵۸۰ پرونده تغییر جنسیت داشتیم که ۴۰۰ پرونده مربوط به خانم‌ها و ۱۸۰ پرونده مربوط به آقایان بوده و بر اساس بررسی‌ها یکی از دلایل اصلی آن فضای مجازی است.
 

عریان‌پوشی یکی از عوامل اصلی کودک‌آزاری

 
عباس مسجدی آرانی در بخش دیگری، عریان‌پوشی را یکی از عوامل اصلی کودک‌آزاری دانست و افزود: آگاهی‌بخشی به مردم در‌این‌باره بسیار مهم است و مردم باید هوشیار باشند. در دور جدید فعالیت سازمان گفتمانی را ایجاد کردیم که نهضت خدمات‌رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه ۳۰۰۰ پرسنل داریم و درصد اشغال پست سازمانی ما ۳۰ درصد است، ادامه داد: متأسفانه مجوز استخدام نمی‌دهند البته در سال جاری ۲۰۰ مجوز دادند.

وی تصریح کرد: از ۳ هزار پرسنل سازمان پزشکی قانونی، یک هزار و ۱۰۰ نیرو قراردادی هستند در حالی که برخی از آن‌ها ۲۷ سال سابقه کار دارند و کار کردن در این سازمان بسیار طاقت‌فرسا و سخت است. البته جلساتی را با کمیسیون‌های اجتماعی و بهداشت داشتیم که قول پیگیری دادند.

این مقام ارشد سازمان پزشکی قانونی با بیان اینکه آینده‌پژوهشی در دستور کار قرار گرفته است و ماهانه یک میلیارد تومان صرفه‌جویی در هزینه‌ها داریم، ادامه داد: البته از ظرفیت خیران استفاده می‌کنیم و چندین پروژه را با همکاری آن‌ها به سرانجام رساندیم.
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->